quinta-feira, 24 de setembro de 2009

tag :)


tag :)
Originally uploaded by rosaechocolat
estas são as minhas novas tags e a minha solução para por a minha "marca" nos bookcovers :)
alem disso serve tambem de marcador de livro.
da outra face tem o nome "rosa e chocolat" bordado á mão, como podem ver nesta :)

entretanto vou fazendo mais uns bookcovers e duas almofadas começadas,uma começada á tanto tempo e prometida á tanto tempo (quase um ano ;(() que até tenho vergonha, e outra meio encomendada que estou a acabar, lentamente :(
bom tenho de ir por mãos á obra, até já
:D

these are my new tags and my solution for my "brand" in bookcovers:)
besides that also serves as a bookmark.
the other side has the name "rosa e chocolat" embroidered by hand, as you can see in this one:)

however, am doing some more bookcovers and two pillows, one was started so long and promised so long (almost a year ;( ) that even I am ashamed, and another order that I am finished, slowly :(
well gotta go get to work, until now
: D

Um comentário:

  1. You just take your time, Isabel... no hurry here ;)! I'm so sure I'll LOVE the pillow, definitely! And it's been worth waiting for...

    Have a lovely weekend!

    Hugs,
    mervi

    ResponderExcluir

All work must not be copied or reproduced in any way without prior permission from ROSAECHOCOLAT

Por favor não copie ou reproduza sem ter permissão de ROSAECHOCOLAT