terça-feira, 26 de maio de 2009

:D


:D
Originally uploaded by rosaechocolat
bem... esta "tag" é para uma amiga e tem a morada dela bordada na parte detrás :) claro que não vou mostrar!! até porque é uma surpresa e assim deixaria de ser :))))

e este meu pequenino mundo aqui recebeu um outro prémio!
desta vez foi a minha amiga Aneela que me ofereceu o prémio que está no sidebar cheiro de "doces" :))
obrigado doce Aneela :))



e agora vou passar este prémio a outro blog delicioso :)) que eu adoro da doce Catherine :))



well ... this "tag" is a friend and have her address embroidered on the back:) I certainly do not show! because it is a surprise and it would be :))))

and this my little world here, received another award!
this time was my friend Aneela who offered me this premium that is on the sidebar full of "sweets" :))
thank you sweet Aneela :))

and now I pass this award to another delightful blog:)) I love from sweet Catherine :))

3 comentários:

  1. Ola, boa tarde
    u amei seus alhos, tanto mas tanto que tomei a liberdade de expor dois dos seus trabalhos em meu blog,
    vc esta de parabens, são lindissos.obrado por comilhar.

    bjos cassia

    ResponderExcluir
  2. Such a cute combination for your give away!! Thank you for participating!

    ResponderExcluir
  3. I love your work. Funny and cute. Thank you.

    ResponderExcluir

All work must not be copied or reproduced in any way without prior permission from ROSAECHOCOLAT

Por favor não copie ou reproduza sem ter permissão de ROSAECHOCOLAT